Presskové správy Top

Veľký úspech Markízy: Štart novej šou ovládol obrazovky Slovákov

BRATISLAVA – Úplne nová zábavná šou 2 na 1 si v nedeľu, 11. februára 2018, podmanila divákov televízie Markíza. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci programovej ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla bláznivá relácia s moderátormi Adelou Vinczeovou a Danom Danglom vysoko nadpriemerný rating 11,9 % a trhový podiel 30,5 %. V celotýždňovom rebríčku sledovanosti jej tak patrí skvelé druhé miesto, hneď za pondelkovým legendárnym komediálnym seriálom Susedia.

Výbornú zábavu s exkluzívnym hlavným hosťom, svetoznámou tenistkou Dominikou Cibulkovou, množstvom originálnych rubrík a ďalších obľúbených účinkujúcich ako Zuzana Kubovčíková Šebová, Michal Kubovčík, či Juraj “Šoko” Tabaček, si nenechalo ujsť celkovo 603-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Novinka si obzvlášť získala mladé diváčky z cieľovej skupiny 12-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 46,8 %.

Ďalšie dve najvyššie priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 12-54 večerným spravodajským reláciám Športové noviny (rating 10,7 % / share 26,6 %) a Televízne noviny (rating 10,1 % / share 26,9 %).

Foto: TS Markíza