Presskové správy Top

Veľký návrat obľúbeného seriálu: Jojkárske Prázdniny ovládli obrazovky

BRATISLAVA – Slovenskí diváci si v stredu večer nenechali ujsť dlho očakávaný štart druhej série mimoriadne obľúbeného komediálneho seriálu Prázdniny. Seriál bol jednoznačne prvou voľbou publika a JOJ Group lídrom trhu v prime time.

Skupina staníc JOJ v stredu 21. februára dosiahla ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 12,9 % sledovanosť a 28,9 % podiel na trhu. Samotná stanica JOJ zaznamenala ako líder 10,1 % rating a 22,8 % share v prime time v CS 12+.

Najsledovanejším programom stredy bolo Najlepšie počasie, ktoré sledovalo až 629-tisíc divákov starších ako 12 rokov a tí dosiahli výbornú 13,4 % sledovanosť a 28,6 % podiel na trhu. Noviny TV JOJ si včera vyslúžili 12,1 % rating a 27,0 % share a Krimi 10,6 % sledovanosť a 24,7 % podiel v rámci univerzálneho publika.

Divácky úspešný a mimoriadne obľúbený komediálny seriál Prázdniny sa včera vrátil na obrazovky TV JOJ so svojou druhou sériou. Prvú epizódu si nenechalo ujsť celkovo až 476-tisíc divákov, ktorí dosiahli 10,2 % sledovanosť a 22,8 % podiel na trhu a lídrom trhu bola aj v komerčnej cieľovej skupine s 9,5 % ratingom a 27,3 % share. Najpočetnejšou skupinou divákov boli včera ženy v CS 45-54, ktoré zaznamenali skvelú, až 14,0 % sledovanosť a takisto mladšie diváčky vo veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli 13,6% rating. Muži Prázdniny takisto uprednostnili pred konkurenciou, v CS 45-54 zaznamenali 12,6 % sledovanosť. Seriál bol jednoznačným lídrom trhu v čase svojho vysielania v rámci väčšiny cieľových skupín.

Foto: TV Joj / FB / Prázdniny