Presskové správy Top

Úspech Markízy: Spevácka šou SuperStar prekonala ďalšie rekordy

BRATISLAVA – Piata epizóda plná toho najzaujímavejšieho z castingov sa stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar v nedeľu, 25. marca 2018, na obrazovkách televízie Markíza opäť prekonávala rekordy a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla dlhoročne obľúbená šou doposiaľ najvyšší rating 10,9 % aj trhový podiel 26,7 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy. Piaty zostrih toho najzaujímavejšieho z castingov si nenechalo ujsť taktiež rekordných 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhým najsledovanejším nedeľným programom sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 10,0 % a trhovým podielom 25,6 %. Aktuálnu predpoveď počasia si pozrelo celkovo 573-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Trojicu divácky najúspešnejších programov uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,7 % a trhový podiel 26,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa pritiahol k obrazovkám 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky menších staníc sa v nedeľu najlepšie darilo hviezdne obsadenému akčnému trileru Šerifovia na obrazovkách televízie Dajto. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 2,6 % a trhový podiel 6,7 %. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo so 141-tisíc divákmi pri obrazovkách o tretí najsledovanejší program stanice od začiatku roka 2018.

Foto: TV Markíza