Presskové správy

Markíza potešená výsledkami, na vrchole Televízne noviny aj Šťastný domov

BRATISLAVA – Hlavná spravodajská relácia televízie Markíza zažíva počnúc Novým rokom mimoriadne úspešné obdobie. Potvrdzujú to aj výsledky sledovanosti za utorok, 6. február 2018, kedy sa Televízne noviny stali v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším programom dňa.

Včerajší súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť až 655-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom ide o doposiaľ druhý najlepší tohtoročný výkon. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny štvrtý najvyšší rating 11,6 % a druhý najlepší trhový podiel 32,4 % od začiatku roku 2018.

V uplynulom januári 2018 zaznamenali Televízne noviny v obchodnej cieľovej skupine 12-54 výborný priemerný rating 10,1 % a trhový podiel 28,5 %. V priemere ich sledovalo 590-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom najsledovanejšie vydanie uplynulého mesiaca si 1. januára 2018 pozrelo 698-tisíc divákov (CS 12+). Televízne noviny boli uplynulý mesiac v rámci cieľovej skupiny 12-54 suverénnym trhovým lídrom, keď predstihli konkurenčné spravodajské relácie až v 29 z 31 dní.

V rámci večerného spravodajstva zabodovala aj relácia Počasie, ktorej s ratingom 11,0 % a trhovým podielom 29,5 % patrilo v cieľovej skupine 12-54 druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti.

Medzi nespravodajskými programami kraľoval podvečerný denný seriál Oteckovia, ktorý dosiahol v cieľovej skupine 12-54 štvrtý najvyšší rating 10,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 34,0 %. Ďalšie zaujímavé príbehy štyroch čoraz obľúbenejších oteckov si nenechalo ujsť 536-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež doposiaľ štvrtý najlepší výkon.

Absolútne rekordy v utorok prepisovala večerná reality šou Šťastný domov, v ktorej moderátorka Janka Hospodárová spolu so svojim tímom pomáha vylepšiť príbytky rodinám, ktoré sa dostali do ťažkej životnej situácie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala najvyšší rating 9,1 % aj trhový podiel 24,3 % od svojho štartu 8. júna 2016. K obrazovkám pritiahla celkovo 427-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Rebríček sledovanosti menších staníc ovládla televízia Doma s čoraz úspešnejším tureckým seriálom Matky a dcéry. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie v cieľovej skupine 12-54 dorovnala druhý najvyšší rating 2,5 % a dosiahla nadpriemerný trhový podiel 6,6 %. Nasledujúcu časť si nenechalo ujsť až 195-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doteraz druhý najlepší výkon seriálu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 2,4 % a druhý najlepší trhový podiel 7,9 %.

Skupina Markíza dosiahla v pondelok vďaka skvelým výsledkom všetkých troch svojich staníc v cieľovej skupine 12-54 štvrtý najvyšší tohtoročný trhový podiel 33,8 % celodenne, a v prime-time 19:00-23:00 piaty najlepší s výkonom 35,0 %.

Foto: TV Markíza