Domov » Kategórie » Domáce » Fico prekrýva politickým marketingom reálne problémy ľudí, tvrdí KDH

Fico prekrýva politickým marketingom reálne problémy ľudí, tvrdí KDH

BRATISLAVA – Premiér Robert Fico prekrýva podľa neparlamentného Kresťanskodemokratického hnutia politickým marketingom reálne problémy ľudí na Slovensku. Ako povedal podpredseda KDH Pavol Zajac, Fico sa po regionálnych voľbách na niekoľko dní stratil, ale jeho tím mu pripravil mediálnu stratégiu na odpútanie verejnej mienky.

„Pozornosť verejnosti zameral na svoju odpracovanú nočnú zmenu v továrni, ale hlavne návrhom na zmrazovanie platov ústavných činiteľov. Už v čase predkladania tohto návrhu vedel, že táto téma rozdeľuje koalíciu, opozíciu a vyvolá emócie vo verejnosti,“ povedal Zajac.

Problémy, ktoré Fico nevie a nechce riešiť

Podľa KDH však ľudia na Slovensku majú úplne iné problémy, ktoré Fico ako premiér nevie a nechce riešiť. „Za 10 rokov svojho vládnutia sa mu nepodarilo zlepšiť: vymáhateľnosť spravodlivosti, regionálne rozdiely, zníženie korupcie, zlepšenie zdravotníctva a školstva, rómsku problematiku, výstavbu diaľníc. Preto tieto reálne problémy ľudí neustále prekrýva takýmto politickým marketingom,“ zdôraznil Zajac.

Toto sa podľa neho prejavilo aj pri odvolávaní ministra vnútra Roberta Kaliňáka, kde namiesto vyvracania argumentov používal mediálne útoky na opozíciu a prezidenta. „Pritom už aj malé deti na Slovensku vedia, že Kaliňák už dávno nemal byť ministrom vnútra,“ dodal podpredseda KDH.

Foto: SITA / Marko Erd

SITA

SITA

SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. je najväčší poskytovateľ komplexných informačných služieb na Slovensku. Je moderným informačným médiom založeným na báze nezávislej tlačovej agentúry.
SITA
Autor: SITA
Tagy