Presskové správy

Aj JOJ-ka sa chváli, finále seriálu Prázdnin jednotkou

BRATISLAVA – Piatková finálová epizóda druhej série Prázdnin bola trhovým lídrom, darilo sa aj spravodajstvu a rodinnej relácii V siedmom nebi.

Televízia JOJ uzavrela 12. týždeň úspešnou nedeľou, kedy ako líder v prime time dosiahla 11,7 % sledovanosť a 23,5 % podiel na trhu (v CS 12+). TV JOJ bola v nedeľu aj celodenným lídrom so sledovanosťou 3,9 % a 16,9 % podielom na trhu v cieľovej skupine 12+. Najsledovanejším programom uplynulého týždňa spomedzi všetkých slovenských televízií sa v rámci univerzálneho publika stalo nedeľné Najlepšie počasie, ktoré zaznamenalo 13,8 % sledovanosť a 25,9 % podiel na trhu pri celkovom počte divákov 644-tisíc. Druhá priečka patrila utorkovým Novinám TV JOJ (rtg 13,3 %, shr 28,1 %).

Najsledovanejším nespravodajským programom sa s 13,0 % ratingom a 28,3 % share v CS 12+ stala rodinná relácia V siedmom nebi. Ženy v CS 45 – 54 včera dosiahli až 15,3 % sledovanosť. Počas sviatočnej nedele si diváci pozreli aj Nové bývanie Dizajn (rtg 7,7 %, shr 19,9 %), stalo sa tak lídrom v čase svojho vysielania.

Finále druhej série rodinného seriálu Prázdniny prilákalo všetky vekové skupiny. V piatok večer si poslednú epizódu pozrelo 447-tisíc divákov  v CS 12+, čo predstavovalo 9,6 % rating a 21,7 % share. Ako to celé dopadne, zaujímalo najmä diváčky v produktívnom veku 45 až 54 rokov, ktoré v piatok dosiahli 12,9 % sledovanosť.

Foto: TV Joj